Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Informace e-mailem

Novinky e-mailem

Interaktivní mapa

Interaktivní mapa

Navigace

Obsah

PRAVIDLA:

Pravidla – Fichtlcup Višňovka Dolce

(co není výslovně zakázáno, je povoleno)

 

STODOLÁK

KLASIK

SPORT

MOTOR

Konstrukce

Zcela původní

Zcela původní

Zcela původní

Válec

Zcela původní

Zcela původní

Zcela původní

Chlazení

Chlazený vzduchem

Chlazený vzduchem

Chlazený vzduchem

Rozteč šteftů

Zcela původní

Zcela původní

Zcela původní

Kartery

Zcela původní

Zcela původní

Zcela původní

Víka

Zcela původní

Zcela původní

Zcela původní

Hlava

Zcela původní

Libovolná

Libovolná

Kanály

Bez úprav

1x sací, 1x výfuk, 2x přefuk

Libovolné

Ojnice

Libovolná na Jawa 50 pionýr

Libovolná na Jawa 50 pionýr

Libovolná na Jawa 50 pionýr

Navařování žeber

Ne

Ne

Ne

Plnící klapky ve válci

Ne

Ne

Ne

Plnící klapky do kliky

Ne

Ne

Ne

Zapalování

Originál

Libovolné

Libovolné

Objem motoru

Osmý tovární výbrus (40mmx44mm zdvih)

Osmý tovární výbrus (40mmx44mm zdvih)

Osmý tovární výbrus (40mmx44mm zdvih)

PŘEVODOVKA

Typ

Originál - 3 st.

Originál -3 st.

Libovolné -  3 st.

Primární převod

Originál

Libovolné

Libovolné

Sekundární převod

Libovolné

Libovolné

Libovolné

Rozeta

Originál

Libovolné

Libovolné

Vodící klapka (šponovák)

Ano

Ano

Ano

Spojka

Originální konstrukce, libovolné obložení

Originální konstrukce, libovolné obložení

Libovolné

KARBURÁTOR

Typ

Originál

Možno upravený originál

Libovolný

Připojení na válec

Originál

Originál

Libovolné

Vzduchový filtr

Libovolné

Libovolné

Libovolné

Výfuk

Kolínko

Originál

Originál

Libovolné

Zbytek výfuku

Originál

Libovolné

Libovolné

Rám

Kostra

Originál

Originál (i krk)

Část originálního rámu s uchycením motoru, bez rozdvojení atd..

Výztuhy

Možno výztuhy – štangle- NENÍ POVOLENA

Ano

ANO

Přední blatník

Povolený úpravy orig. blatníků respektující bezpečnost

Libovolné

Libovolné

Zadní blatník

Originál

Libovolné

Libovolné

Kyvná vidlice

Originál

Originál

Libovolné

Přední a zadní tlumiče

Originál

Libovolné

2+2

Libovolné

2+2

Kryt řetězu

Ne

Ne

Ne

Řídítka

Originál – vyztužení povoleno

Libovolné

Libovolné

Světla

Ne (kaplička světla ANO)

Ne

Ne

Stupačky

Možno sklápěcí

Možno sklápěcí

Možno sklápěcí

Zadní stupačky

Ne

Ne

Ne

 

 

 

 

Stupačkový kříž

Originál – možno vyztužit

Originál – možno vyztužit

libovolný

KOLA -PNEU

Rozměr

Max. 2,75 x 16‘‘

Libovolné 16‘‘

Libovolné

Drapáky

ANO

ANO

ANO

Hroty

NE

NE

NE

Brzdy

Bubnové

Bubnové

Bubnové

 

 

 

U všech kategorií je povoleno vrtání válce max. 40mm tj.8. výbrus

Po skončení závodu proběhne u 3 nejlepších jezdců z každé kategorie kontrolní měření válce. Vyzvaní jezdci demontujíhlavu válce a přistaví stroj ke kontrole.

 

VŠECHNY STROJE MUSÍ MÍT V POŘÁDKU BRZDY!!