Navigace
Obsah
PRAVIDLA:
Pravidla – Fichtlcup Višňovka Dolce
(co není výslovně zakázáno, je povoleno)
| STODOLÁK | KLASIK | SPORT |
MOTOR | |||
Konstrukce | Zcela původní | Zcela původní | Zcela původní |
Válec | Zcela původní | Zcela původní | Zcela původní |
Chlazení | Chlazený vzduchem | Chlazený vzduchem | Chlazený vzduchem |
Rozteč šteftů | Zcela původní | Zcela původní | Zcela původní |
Kartery | Zcela původní | Zcela původní | Zcela původní |
Víka | Zcela původní | Zcela původní | Zcela původní |
Hlava | Zcela původní | Libovolná | Libovolná |
Kanály | Bez úprav | 1x sací, 1x výfuk, 2x přefuk | Libovolné |
Ojnice | Libovolná na Jawa 50 pionýr | Libovolná na Jawa 50 pionýr | Libovolná na Jawa 50 pionýr |
Navařování žeber | Ne | Ne | Ne |
Plnící klapky ve válci | Ne | Ne | Ne |
Plnící klapky do kliky | Ne | Ne | Ne |
Zapalování | Originál | Libovolné | Libovolné |
Objem motoru | Osmý tovární výbrus (40mmx44mm zdvih) | Osmý tovární výbrus (40mmx44mm zdvih) | Osmý tovární výbrus (40mmx44mm zdvih) |
PŘEVODOVKA | |||
Typ | Originál - 3 st. | Originál -3 st. | Libovolné - 3 st. |
Primární převod | Originál | Libovolné | Libovolné |
Sekundární převod | Libovolné | Libovolné | Libovolné |
Rozeta | Originál | Libovolné | Libovolné |
Vodící klapka (šponovák) | Ano | Ano | Ano |
Spojka | Originální konstrukce, libovolné obložení | Originální konstrukce, libovolné obložení | Libovolné |
KARBURÁTOR | |||
Typ | Originál | Možno upravený originál | Libovolný |
Připojení na válec | Originál | Originál | Libovolné |
Vzduchový filtr | Libovolné | Libovolné | Libovolné |
Výfuk | |||
Kolínko | Originál | Originál | Libovolné |
Zbytek výfuku | Originál | Libovolné | Libovolné |
Rám | |||
Kostra | Originál | Originál (i krk) | Část originálního rámu s uchycením motoru, bez rozdvojení atd.. |
Výztuhy | Možno výztuhy – štangle- NENÍ POVOLENA | Ano | ANO |
Přední blatník | Povolený úpravy orig. blatníků respektující bezpečnost | Libovolné | Libovolné |
Zadní blatník | Originál | Libovolné | Libovolné |
Kyvná vidlice | Originál | Originál | Libovolné |
Přední a zadní tlumiče | Originál | Libovolné 2+2 | Libovolné - vzadu možno 1 |
Kryt řetězu | Ne | Ne | Ne |
Řídítka | Originál – vyztužení povoleno | Libovolné | Libovolné |
Světla | Ne (kaplička světla ANO) | Ne | Ne |
Stupačky | Možno sklápěcí | Možno sklápěcí | Možno sklápěcí |
Zadní stupačky | Ne | Ne | Ne |
|
|
|
|
Stupačkový kříž | Originál – možno vyztužit | Originál – možno vyztužit | libovolný |
KOLA -PNEU | |||
Rozměr | Max. 2,75 x 16‘‘ | Libovolné 16‘‘ | Libovolné |
Drapáky | ANO | ANO | ANO |
Hroty | NE | NE | NE |
Brzdy | Bubnové | Bubnové | Bubnové |
U všech kategorií je povoleno vrtání válce max. 40mm tj.8. výbrus
Po skončení závodu proběhne u 3 nejlepších jezdců z každé kategorie kontrolní měření válce. Vyzvaní jezdci demontujíhlavu válce a přistaví stroj ke kontrole.
VŠECHNY STROJE MUSÍ MÍT V POŘÁDKU BRZDY!!